• Gratis verzending
  • Vandaag besteld, morgen in huis
  • Gratis retour
  • Gemiddelde klantbeoordeling 9,1
  • Achteraf betalen mogelijk
+31(0) 162 311 172Contacteer ons
2item(s)

Product was successfully added to your shopping cart.

Retourneren, Ruilen en Klachten

Retourneren, ruilen en klachten

Retourneren
Studio Sanita hoopt dat je helemaal tevreden bent met je aankoop.
Is dit niet het geval, dan mag je jouw bestelling binnen 14 dagen gratis ruilen of retourneren (indien je in Nederland woont).
De klompen dienen uiteraard ongebruikt, in originele verpakking en voorzien van de originele labels terug gestuurd te worden naar ons. Hiervoor vragen we je het ingesloten retourformulier in te vullen en bij te sluiten. Het pakket kan worden terug gestuurd met het mee gestuurde retourlabel.
Je  kunt het pakket afgeven bij een agentschap van PostNL, waar het pakket wordt voorzien van een 3S-code. Met deze code is het mogelijk om het verzendtraject van het pakket te volgen via de website jouw.postnl.nl. Bewaar het afleverbewijs goed.
Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, ontvang je binnen 7 dagen het volledige aankoopbedrag terug. Eventuele kosten voor extra services (avondbezorging en dergelijke) kunnen niet worden vergoed.
Woon je in het buitenland? Dan geldt dezelfde procedure als hierboven maar kunnen we de retourkosten helaas niet vergoeden.
We zullen de retourkosten achteraf met je verrekenen. Bij een ruiling betalen we de verzendkosten van de 2e levering.
Studio Sanita accepteert geen retourzendingen van (onbeschadigde) artikelen die zijn gedragen of waarvan de etiketten zijn verwijderd.

Ruilen
Bij ons kun je iedere bestelling gratis ruilen voor een andere maat, kleur of model, mits nog op voorraad (indien woonachtig in Nederland).
Als het bedrag hoger is dan de oorspronkelijke bestelling dan ontvang je een aanvullende factuur met een betaallink in de mail.
Als het bedrag lager is dan de oorspronkelijke bestelling dan wordt het bedrag binnen 7 dagen aan je terug betaald.
Bij een tweede retourzending  of ruiling over dezelfde bestelling zijn de retour kosten voor de klant.

Klachten
Wij staan voor degelijke producten die wij aanbieden in onze webshop. Je mag er vanuit gaan dat jouw klompen degelijk functioneren tijdens het dragen Helaas is een fabricagefout bij de productie niet uit te sluiten.
Heb je bij ons klompen gekocht en ben je er niet tevreden over? Neem dan even contact op met onze klantenservice via 0162-311172 of mail ons via info@studiosanita.nl.
We willen dit graag samen met jou oplossen.